خانه تدبیر و اندیشه|آموزش بورس در اصفهان|تحلیل تکنیکال

موسسه خانه تدبیر و اندیشه ارائه دهنده انواع آموزش و کلاس های آموزشی در زمینه بورس

خانه تدبیر و اندیشه|آموزش بورس در اصفهان|تحلیل تکنیکال

موسسه خانه تدبیر و اندیشه ارائه دهنده انواع آموزش و کلاس های آموزشی در زمینه بورس

خانه تدبیر و اندیشه|آموزش بورس در اصفهان|تحلیل تکنیکال

موسسه خانه تدبیر و اندیشه در سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرد . محور اولیه آموزشها سواد مالی بود . سال ۱۳۸۹ دوره سهامدار موفق تدوین و معرفی گردید . این دوره به گونه ای مورد استقبال قرار گرفت که بیشترین دوره برگزار شده موسسه تا به حال این دوره بوده است.
از سال ۱۳۹۳ دوره های روانشناسی نیز به محورهای آموزشی موسسه افزوده شد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

موسسه خانه و تدبیر و اندیشه با رسالت آموزش بورس هر هفته به تحلیل چند نماد پرداخته و نماد مورد نظر را از منظر تحلیل تکنیکال مورد بررسی قرار می‏دهد. در ادامه شاهد تحلیل تکنیکال مادیرا، نماد صنایع ماشین های اداری ایران در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ هستیم.

تحلیل تکنیکال خودرو در تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۹۹

نماد مادیرا در تاریخ ۵ آذر ۱۳۹۷ به بازار بورس عرضه شده و از آن تاریخ قیمت وارد یک روند صعودی شده که توانسته تا محدوده ۶۲۰۰ تومان یک رشد بسیار عالی را تجربه کند. با توجه به تاریخچه کم این نماد صرفا می توانیم در تایم فریم روزانه نمودار این سهم را مورد بررسی قرار دهیم.

با توجه به ساختار موج های جنبشی و اصلاحی می توان یک سیکل ۵ موج جنبشی با قوانین امواج الیوت (به سبک آقای رابرت پریچر) مشاهده کنیم که بعد از تشکیل موج ۱ یک اصلاح به صورت پهنه دونده در قالب موج ۲ تشکیل شده و پس از آن موج ۳ با ریز موج های پنج موج مشاهده می شود که توانسته یک رشد قابل توجه را ثبت کند. سپس موج ۴ مجددا به صورت پهنه ظاهر گشته که یاد آور می شود با توجه به قوانین و راهنماهای الیوت می تواند اصلاح ۲ و ۴ هر دو به صورت زمانی باشد.

بعد از موج چهار یک حرکت پنج موج با ریز موج های فرعی جنبشی در سیکل انتهایی پنج الیوت مشاهده می گردد.

امواج الیوت - تحلیل تکنیکال مادیرا ۲۹ آبان ۱۳۹۹

به طور معمول در سیکل الیوت یکی از موج های فرعی ۳،۱ و ۵ می تواند به صورت امتداد ظاهر شود که در شمارش نماد مادیرا مشاهده می کنیم که موج پنجم ممتد می باشد.

جهت مشاهده ادامه مقاله و مشاهده فیلم تحلیل به آدرس وب سایت خانه تدبیر و اندیشه مراجعه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی