خانه تدبیر و اندیشه|آموزش بورس در اصفهان|تحلیل تکنیکال

موسسه خانه تدبیر و اندیشه ارائه دهنده انواع آموزش و کلاس های آموزشی در زمینه بورس

خانه تدبیر و اندیشه|آموزش بورس در اصفهان|تحلیل تکنیکال

موسسه خانه تدبیر و اندیشه ارائه دهنده انواع آموزش و کلاس های آموزشی در زمینه بورس

خانه تدبیر و اندیشه|آموزش بورس در اصفهان|تحلیل تکنیکال

موسسه خانه تدبیر و اندیشه در سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرد . محور اولیه آموزشها سواد مالی بود . سال ۱۳۸۹ دوره سهامدار موفق تدوین و معرفی گردید . این دوره به گونه ای مورد استقبال قرار گرفت که بیشترین دوره برگزار شده موسسه تا به حال این دوره بوده است.
از سال ۱۳۹۳ دوره های روانشناسی نیز به محورهای آموزشی موسسه افزوده شد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

موسسه خانه و تدبیر و اندیشه با رسالت آموزش بورس هر هفته به تحلیل چند نماد پرداخته و نماد مورد نظر را از منظر تحلیل تکنیکال مورد بررسی قرار می‏دهد. در ادامه شاهد تحلیل تکنیکال خزامیا، نماد زامیاد در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۹ هستیم.

با بررسی نمودار خزامیا در تایم فریم ماهانه روند صعودی است. تاریخچه این نماد از سال ۱۳۷۷ در سایت ره آورد ۳۶۵ وجود دارد. ابتدای این روند صعودی یک حرکت ۵ موج الیوتی مشاهده می شود که پس از آن اصلاح شکل گرفته با فرمت ABC به صورت پهنه دونده شکل گرفته است و از سال ۱۳۹۶ موج جنبشی جدید آغاز شده است.

 

حال با استفاده از ابزار فیبوناچی پروجکشن (۳ نقطه ای) می توانیم نواحی مقاومتی تایم فریم ماهانه را به دست آوریم. باترسیم این فیبوناچی بر روی ۵ موج قبل و شروع موج جنبشی فعلی مشاهده می کنیم که قیمت به نسبت ۶۱.۸ محدوده قیمتی ۳۶۰۰ تومان واکنش نشان داده و وارد فاز اصلاح شده است.

 

روند نماد خزامیا در تایم فریم هفتگی صعودی بوده و ابتدا از سال ۱۳۹۶ یک حرکت نرمال افزایشی را تجربه کرده و بعد از آن از دی ماه ۱۳۹۸ شتاب حرکت افزایشی بسیار تند و تیز بوده است که این شتاب نشان دهنده هیجان بسیار بالای خریداران می باشد. با توجه به مقاومت تایم فریم ماهانه سرمایه گزاران می بایست بر اساس رفتار هیجانی انتهای نمودار در هنگام رسیدن قیمت به مقاومت ماهانه تصمیم خود را مبنی بر خروج از این نماد می گرفتند.

در تایم فریم روزانه حرکت ریزشی آخر بسیار تند و تیز بوده که با توجه به ریزش قیمت نسبت به قله قبل به میزان ۶۰٪ یک افت محسوسی را تجربه نموده است.

 

جهت مشاهده ادامه مقاله و مشاهده فیلم تحلیل به آدرس وب سایت خانه تدبیر و اندیشه مراجعه نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی