خانه تدبیر و اندیشه|آموزش بورس در اصفهان|تحلیل تکنیکال

موسسه خانه تدبیر و اندیشه ارائه دهنده انواع آموزش و کلاس های آموزشی در زمینه بورس

خانه تدبیر و اندیشه|آموزش بورس در اصفهان|تحلیل تکنیکال

موسسه خانه تدبیر و اندیشه ارائه دهنده انواع آموزش و کلاس های آموزشی در زمینه بورس

خانه تدبیر و اندیشه|آموزش بورس در اصفهان|تحلیل تکنیکال

موسسه خانه تدبیر و اندیشه در سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرد . محور اولیه آموزشها سواد مالی بود . سال ۱۳۸۹ دوره سهامدار موفق تدوین و معرفی گردید . این دوره به گونه ای مورد استقبال قرار گرفت که بیشترین دوره برگزار شده موسسه تا به حال این دوره بوده است.
از سال ۱۳۹۳ دوره های روانشناسی نیز به محورهای آموزشی موسسه افزوده شد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در این ویدئو تحلیلی، سهام شرکت سیمان‌ تهران با نماد ستران توسط استاد اکبر شریفی عضو هیات علمی خانه تدبیر و اندیشه مورد تحلیل قرار گرفته است.

در تایم فریم ماهانه روند صعودی است.دیتای این نماد از سال ۱۳۷۰ مشاهده می گردد چرا که صنعت این نماد در بازار بورس اوراق بهادار تاریخچه طولانی دارد.

با توجه به تئوری امواج الیوت ابتدای روند صعودی می توانیم یک ساختار ۵ موج جنبشی شناسایی کنیم.که این موج جنبشی از سال ۱۳۷۰ تا سال ۱۳۸۲ ادامه داشته و پس از آن یک موج اصلاحی تا سال ۱۳۹۷ شکل گرفته است که این اصلاح به صورت زمانی انجام شده و پاسخ سیکل ۵ موج قبل از خودش می باشد.در تایم فریم هفتگی روند صعودی است.این روند صعودی از اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ آغاز شده که قیمت توانسته تا محدوده های ۸۵۰۰ تومان افزایش داشته باشد.با توجه به افزایش ۶ هزار درصدی در دو سال گذشته (قیمت ۶۰ برابر) احتمال اصلاح به صورت میان مدت و بلند مدت وجود دارد.در تایم فریم روزانه موج حرکتی آخر یک روند نزولی دارد که این روند نزولی به صورت ۵ موج دیده می شود بنابراین باتوجه به راهنماهای الگوهای اصلاحی این حرکت ۵ موج بخشی از یک اصلاح است.که می توانیم آن را موج A در نظر بگیریم و حرکت افزایشی بعد از آن می تواند موج B باشد.

جهت مشاهده ادامه مقاله و مشاهده فیلم تحلیل به آدرس وب سایت خانه تدبیر و اندیشه مراجعه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی