خانه تدبیر و اندیشه|آموزش بورس در اصفهان|تحلیل تکنیکال

موسسه خانه تدبیر و اندیشه ارائه دهنده انواع آموزش و کلاس های آموزشی در زمینه بورس

خانه تدبیر و اندیشه|آموزش بورس در اصفهان|تحلیل تکنیکال

موسسه خانه تدبیر و اندیشه ارائه دهنده انواع آموزش و کلاس های آموزشی در زمینه بورس

خانه تدبیر و اندیشه|آموزش بورس در اصفهان|تحلیل تکنیکال

موسسه خانه تدبیر و اندیشه در سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرد . محور اولیه آموزشها سواد مالی بود . سال ۱۳۸۹ دوره سهامدار موفق تدوین و معرفی گردید . این دوره به گونه ای مورد استقبال قرار گرفت که بیشترین دوره برگزار شده موسسه تا به حال این دوره بوده است.
از سال ۱۳۹۳ دوره های روانشناسی نیز به محورهای آموزشی موسسه افزوده شد.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مفهوم بازار بورس ( Understanding the Stock Market)

در حالی که امروز تقریباً همه چیز را بصورت آنلاین می توانید خریداری کنید ، معمولاً برای هر کالایی بازار مشخصی وجود دارد. به عنوان مثال ، مردم جهت خرید منسوجات چوبی و مبلمان برای تغییر دکوراسیون منزل به بازار های مبلمان در سطح شهر مراجعه می کنند و برای تهیه مواد غذایی معمولی خود به فروشگاه های محصولات غذایی می روند.

چنین بازارهای اختصاصی به عنوان سکویی عمل می کنند که خریداران و فروشندگان بی شماری در آن یکدیگر را ملاقات و تعامل می کنند تا امکان معامله برایشان فراهم شود. از آنجا که تعداد شرکت کنندگان در بازار بسیار زیاد است ، خریدار از قیمت مناسب آن کالا اطمینان می یابد. به عنوان مثال ، اگر در کل شهر فقط یک فروشنده مبلمان وجود داشته باشد ، او این آزادی را خواهد داشت که هر قیمتی را که بخواهد تعیین نماید، زیرا خریداران دیگر جایی برای خرید ندارند. اگر تعداد فروشندگان مبلمان در یک بازار مشترک زیاد باشد ، آنها برای جذب خریداران مجبور هستند در مقابل یکدیگر رقابت کنند. خریداران نیز با انتخاب مناسب ترین قیمت از میان محصولات متنوع با قیمت های مختلف، باعث می شوند آن را به یک بازار عادلانه با شفافیت قیمت تبدیل کنند.

 

حتی در هنگام خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی ، خریداران قیمت های ارائه شده توسط فروشندگان مختلف را در همان وب سایت خرید یا در وب سایت های مختلف برای بدست آوردن بهترین قیمت ، مقایسه می کنند و فروشندگان مختلف آنلاین را وادار می نمایند که بهترین قیمت را ارائه دهند.

 

جهت مشاهده ادامه مقاله به آدرس وب سایت خانه تدبیر و اندیشه مراجعه نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی